ليوانهاي چاپ شده براي كافي شاپ شما بخش سه

شركت هداياي تبليغاتي راسا گيفيت با هدف ارائه محصولات و خدمات تبليغاتي

ليوانهاي چاپ شده براي كافي شاپ شما بخش سه

۳۸ بازديد

ليوان تبليغاتي همانطور كه در مقاله‌هاي قبلي در اين سري ديديم مي‌توانند تاثيرات خوبي براي جذب مشتري و ايجاد برند داشته باشند. از آنها مي‌توانيد در كمپين‌هاي تبليغاتي خود استفاده كنيد يا اين اقلام تبليغاتي را با ديگر هداياي تبليغاتي ارائه دهيد تا خاطره خوبي در ذهن افراد ايجاد شود.

 

  1. يك جعبه براي قرار دادن اين هديه تبليغاتي ، به آن اضافه كنيد

زمستان گذشته، ما به مشتريان خود يك جعبه هديه كوچك كه در آن يك ليوان سفارشي و يك جفت دستكش سفارشي لوگودار بود، هديه داديم. اين جعبه كوچك دلپذير، براي مشتريان و كاركنان ما بسيار جذاب بود و ما در حال برنامه ريزي براي تكرار اين كار براي زمستان آينده هستيم! با پرداخت يك هزينه اندك، ليوان‌هايتان در جعبه‌هايي شيك قرار مي‌گيرند!

  1. در نزديكي تعطيلات، ليوانهاي تبليغاتي سراميكي سفارشي خود را عرضه كنيد

در نزديكي رويدادهايي مانند عيد نوروز، اعياد مذهبي، سالگرد بازگشايي شركت و يا رستوران و امثال اين موارد شما مي‌توانيد يك هديه دوست داشتني شامل يك ليوان سفارشي چاپ شده به مشتريان وفادار خود هديه دهيد!

يك بسته مخلوط شكلات را نيز در كنار آن قرار دهيد و يك هديه تعطيلات عالي در بين مشتريان خود عرضه كنيد.

 

ليوان تبليغاتي

  1. ليوانهاي تبليغاتي سفارشي چاپ شده خود را سرگرم كننده كنيد!

سعي نكنيد كه همه را با طراحي ليوان خود راضي نگه داريد، ريسك كنيد يا آن را به يك شوخي تبديل كنيد!

جوك‌هاي خنده دار ظاهر ليوان هاي تبليغاتي سفارشي را بسيار جذاب‌تر مي‌كنند.

  1. ليوانهاي تبليغاتي سراميكي خود را زيبا طراحي كنيد

يا يك مسير ديگر در پيش بگيريد و يك هنرمند استخدام كنيد تا ليوان‌هاي شما را فوق العاده زيبا طراحي كند. انواع طرح‌هاي مختلف را مي‌توان به زيبايي بر روي ليوانهاي تبليغاتي سفارشي چاپ كنيد. تناسب بين رنگ ليوان را با طرح هنري خود در نظر بگيريد تا يك ليوان سفارشي خيره كننده طراحي كنيد!

  1. ليوان سفارشي مخصوص خود را براي سفر طراحي كنيد

ما انواع مختلفي از ليوان‌ هاي تبليغاتي مخصوص سفر را ارائه مي‌كنيم، از جمله يك فنجان قهوه يكبار مصرف كه از چيني ساخته شده است. ليوانهاي تبليغاتي مسافرتي براي استفاده در جاده‌ها يا ادارات مفيد هستند و اغلب آنها مي‌توانند در سفر براي كاهش ميزان زباله همراه افراد باشند و از آنها استفاده كنند.

 

ليوان تبليغاتي

  1. كيفيت فراتر از كميت

همه ليوان تبليغاتي ارزان به يك شكل ساخته نشده‌اند. ممكن است بتوانيد آنها را به صورت عمده با قيمتي ارزان‌تر خريداري كنيد و آنها براي شما كارساز خواهند بود، اما ليوانهاي تبليغاتي با كيفيت عالي تاثير بيشتري بر روي مشتريان قديمي و وفادار و مشتريان بالقوه شما خواهند داشت.

  1. ليوانهاي تبليغاتي را برند گذاري كنيد!

شركت شما داراي يك برند تجاري شناخته شده در جهان است، آن را بر روي ليوان خود نيز ثبت كنيد! خلاقيت خود را به كار بگيريد و يك تجربه به ياد ماندني با ليوانهاي تبليغاتي خود به جاي بگذاريد كه قطعا به گسترش نام تجاري شما كمك خواهند كرد.

برخي از افراد كه علاقه‌اي به پوشيدن پيراهن‌هاي لوگودار ندارند ممكن است خوشحال شوند كه از ليوانهاي تبليغاتي شما استفاده كنند. از انواع هداياي تبليغاتي ما ديدن كنيد و بهترين آيتم كه مناسب كسب و كار شما باشد را انتخاب كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.