كاربرد فلش مموري در تبليغات برند

شركت هداياي تبليغاتي راسا گيفيت با هدف ارائه محصولات و خدمات تبليغاتي

كاربرد فلش مموري در تبليغات برند

۱۹ بازديد
فلش مموري تبليغاتي يك ابزار تبليغاتي خوب براي صاحبان كسب‌وكار است كه مي‌خواهند شركت خود را تبليغ كنند. اين مورد ساده بسيار مفيد و كاربردي است و به شما فرصت مي‌دهد تا هر چه بيشتر افراد را هدف قرار دهيد. در اين دوران، همه از كامپيوترها استفاده مي‌كنند و نياز به يك وسيله قابل‌حمل براي انتقال اطلاعات از يك دستگاه به دستگاه ديگر دارند. كاربرد فلش مموري بسيار ضروري مي باشد  به صورتي كه امروزه تقريبا هر شخص نزد خود يك فلش مموري دارد.
و اين تنها هدف يك فلش مموري نيست. افراد مي‌توانند از آن براي ذخيره داده‌هاي پشتيبان خود استفاده كنند، براي نگه داشتن عكس‌ها وقتي كه حافظه دوربين ها پر است، براي ارسال پرونده‌ها به يكديگر زماني كه به نظر نمي‌رسد اينترنت بهترين گزينه باشد و غيره. بنابراين، تمام افراد خوشحال خواهند شد كه يك فلش مموري دريافت كرده و از آن استفاده كنند.

 

كاربرد فلش مموري در برندينگ

كاربرد فلش مموري
براي توليد فلش مموري هايي كه در بازار موجود هستند روش هاي مختلفي وجود دارد و شركت‌هاي توليدي تلاش مي‌كنند تا هزينه هاي خود را كاهش دهند تا با كم شدن قيمت، مشتريان بيشتري به دست آورند. بنابراين اگر به هر حال فكر مي‌كنيد براي شما ممكن است گران تمام شود كه يك فلش مموري را به عنوان ابزار تبليغاتي انتخاب كنيد، اينطور نيست. البته، هزينه آن بالاتر از قيمت جا كليدي تبليغاتي، پاك‌كن يا دفترچه يادداشت است، اما در عين حال فلش مموري بيشتر از آن موارد كاربردي و بادوام است. از اين رو، زماني كه لوگوي برند شما در دراز مدت در مقابل ديد قرار بگيرد مي تواند تأثير بالايي داشته باشد.

اگر شما به طور عمده فلش مموري هاي تبليغاتي را سفارش دهيد، هزينه آن از نظر قيمت بسيار مقرون‌به‌صرفه خواهد بود چون تعداد زيادي از شركت‌ها تخفيف زيادي براي حجم بزرگ‌تر سفارش ها دارند. اغلب توليد كنندگان مي‌توانند خدمات سفارشي سازي را فراهم كنند. چاپ شعار تبليغاتي يا حكاكي لوگو روي سطح فلش مموري مهم است. البته بايد به خاطر داشته باشيد كه سطح اين مورد كوچك نسبتا محدود مي باشد، به همين دليل است كه شما بايد به طور موثر از آن استفاده كنيد. لوگو، شعار، شماره تماس و آدرس وب سايت بايد طرح جذابي داشته باشند كه بتوانند توجه مشتريان را جلب كنند.

 

اصول انتخاب فلش مموري تبليغاتي

فلش مموري تبليغاتي
شركت كنندگان در نمايشگاه ها، مشتريان هميشگي، كارمندان و ديگر افراد خوشحال خواهند بود كه يك فلش مموري تبليغاتي را به عنوان هديه دريافت كنند. اين موارد تبليغاتي به كالايي بي‌مصرف تبديل نمي‌شوند كه به سادگي از بين بروند. اين دقيقا همان چيزي است كه شما از يك ابزار تبليغاتي انتظار داريد. اين آيتم تبليغاتي به عنوان يك يادآور در مورد شركت شما عمل مي‌كند و باعث مي‌شود كه شما به رسميت شناخته شويد.
فلش مموري ها در بسياري از رنگ‌ها و اشكال موجود هستند. در اينجا مي‌توانيد رويكرد اصلي خود را امتحان كنيد و نشان دهيد. به عنوان مثال، اگر شما صاحب يك رستوران هستيد، مي‌توانيد آنرا به شكل يك بطري سفارش دهيد. اگر خدمات حفاظتي را عرضه كنيد، مي‌توانيد به شكل يك قفل و يا كليد آنرا انتخاب كنيد. اگر تجهيزات آكواريوم عرضه مي كنيد، بسيار موثر خواهد بود كه يك فلش مموري تبليغاتي به شكل يك ماهي به افراد هديه دهيد.

نکات خرید فلش مموری موبایل، که باید در نظر گرفته شود به این صورت لیست می شوند. اولین نکته این است که مطمئن شوید فلش مموری مورد نظرتان با سیستم عامل موبایل شما سازگار است. برخی فلش مموری‌ها ممکن است سازگاری کاملی با سیستم عامل موبایل شما نداشته باشند و باعث مشکلاتی مثل عدم شناسایی یا از دست رفتن اطلاعات شوند.

 

در انتخاب فلش مموری برای موبایل همچنین به ظرفیت و سرعت انتقال داده‌ها توجه کنید. ظرفیت فلش مموری باید با نیازهای شما همخوانی داشته باشد تا بتوانید تمامی فایل‌های خود را در آن ذخیره کنید. همچنین سرعت انتقال داده‌ها نیز اهمیت دارد، به ویژه اگر فایل‌های بزرگی مثل فیلم‌ها یا فایل‌های صوتی را انتقال می‌دهید. در نهایت، از نمادها و مارک‌های معتبر و با اعتبار در بازار استفاده کنید تا از کیفیت و اطمینان از خرید خود مطمئن شوید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.