ليوان تبليغاتي استيل ضد زنگ

شركت هداياي تبليغاتي راسا گيفيت با هدف ارائه محصولات و خدمات تبليغاتي

ليوان تبليغاتي استيل ضد زنگ

۴۲ بازديد

ليوان تبليغاتي نشكن

ليوان تبليغاتي استيل ضد زنگ

انتشار يافته در آذر ۱۰, ۱۳۹۷ at ۶:۲۸ ق.ظ

استيل ضد زنگ در ساخت ليوان تبليغاتي انقلابي ايجاد كرده است. ليوان‌ها چند دهه است كه به عنوان يكي از هداياي تبليغاتي راساگيفت هستند، اما در دو دهه گذشته، ليوان استيل ضد زنگ سفارشي وارد فرهنگ عامه شد.

امروزه حداقل به اندازه يك فنجان قهوه سراميك مشهور است و اين به خاطر ظاهر براق آن نيست. ليوان‌هاي ضد زنگ مزاياي متمايزي نسبت به انواع ديگر موادي كه در ساخت محصولات براي نوشيدن استفاده مي‌شوند، دارند.

مزاياي ليوان تبليغاتي استيل ضد زنگ براي شناسايي برند

• استهكام عالي نسبت به وزن

در مقايسه با ضخامت و وزن بسيار قوي است. اگر به دنبال يك ليوان با دوام هستيد، هيچ چيز آن را نمي‌تواند بشكند.

• براي حمل و نقل آسان‌تر و ارزان‌تر هستند

با افزايش قيمت حمل و نقل، انتخاب يك فنجان كه در وزن سبك‌تر باشد مي‌تواند به شما كمك كند مبلغ كمتري را براي اين محصولات تبليغاتي هزينه كنيد.

ليوان تبليغاتي استيل وزن بسيار كمتري نسبت به ليوان‌ تبليغاتي سراميكي دارند بنابراين هزينه حمل و نقل آنها بمراتب كمتر از ساير اقلام خواهد بود و انتقال آنها به محل نمايشگاه‌ها و رويدادهايي كه در بيرون شركت برگزار مي‌شوند، آسان‌تر است.

 

ليوان تبليغاتي ارزان

• ليوان تبليغاتي استيل غير قابل شكستن است

يكي از بدترين اتفاقاتي كه در هنگام حمل اقلام تبليغاتي به محل نمايشگاه‌ها بوجود مي‌آيد شكستن آنها است. موارد بسياري اتفاق مي‌افتد كه اقلام تبليغاتي در حين حمل و نقل آسيب مي‌بينند و قابل استفاده نيستند، اما ليوان تبليغاتي نشكن استيل اين مشكل را برطرف كرده و ديگر نگراني از بابت شكستن آنها وجود نخواهد داشت.

• مقاومت در برابر خوردگي

استيل ضد زنگ به اندازه برخي از فلزات ديگر مقاومت بالايي در برابر خوردگي و زنگ زدن دارد. اين كار باعث مي‌شود كه اين فلز يك ماده ايده‌آل براي نگهداري مايعات باشد. ليوان تبليغاتي ضد زنگ شما، سال‌ها يا حتي چند دهه دوام خواهد آورد و مي‌تواند كسب و كار شما را تبليغ كند.

• تميز كردن آنها آسان است

استيل ضد زنگ بگونه‌اي است كه آن را در برابر آلاينده‌ها مقاوم مي‌كند. همچنين به اين معني است كه نياز به زحمت زياد براي تميز كردن اين ليوان‌ها نيست. اغلب يك آبكشي خوب با آب داغ، تمام چيزي است كه براي از بين بردن مواد باقي مانده در ليوان مورد نياز است.

• داراي يك سطح عالي براي چاپ نام برند و لوگوي شركت

از آنجا كه ليوان تبليغاتي داراي سطحي صاف است، استيل ضد زنگ به آساني چاپ را بر روي خود قبول خواهد كرد. نوشته‌ها و لوگوي چاپ شده بر روي آن به مدت طولاني بر روي آن باقي خواهد ماند و محو و يا پاك نخواهد شد.

• ليوان تبليغاتي استيل هيچ بو يا مزه‌اي را به خود نمي‌گيرد

به دليل ماهيت آن، ليوان تبليغاتي استيل ضد زنگ طعم و مزه را جذب نخواهد كرد، هر نوع نوشيدني كه در آن ريخته شود به راحتي تميز شده و بو و طعمي در آن باقي نخواهد ماند. قهوه شما بوي شكلات داغ كه قبلا در آن ريخته‌ايد را نخواهد داد.

• ليوان تبليغاتي استيل براي مايعات داغ و يا سرد ايده‌آل است

شما مي‌توانيد از يك ليوان براي شكلات داغ يا براي شير سرد استفاده كنيد و به همان اندازه كارساز خواهد بود. شركت راسا داراي طيف وسيعي از محصولات تبليغاتي براي هر نوع انتخاب براي شما است.

 

 

اگر به دنبال يك ليوان كه در درجه اول براي استفاده از نوشيدني‌هاي گرم هستيد، يك طرح دو جداره را انتخاب كنيد. طراحي‌هاي دوجداره يك لايه خارجي و يك لايه داخلي از استيل ضد زنگ دارند كه يك عايق در بين آنها قرار گرفته است.

اين طراحي به مايع ذخيره شده در داخل آن كمك مي‌كند تا دماي خود را براي مدت زمان طولاني‌تري حفظ كند. هم چنين، آن به دور نگه داشتن بيرون ليوان از گرم شدن بيش از حد و قابل لمس بودن آن كمك مي‌كند.

• ليوان تبليغاتي استيل مقرون به صرفه خواهد بود

ليوان‌هاي استيل ضد زنگ سفارشي با هزينه توليد فنجان سراميك قابل مقايسه هستند، به همين دليل است كه آنها محبوبيت زيادي را بين تبليغ كنندگان كسب كرده‌اند. دوام آنها، طول عمر و توانايي چاپ انواع طرح، آنها را به عنوان يك سرمايه‌گذاري مقرون به صرفه و پايدار تبديل كرده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.