۷حقيقت در مورد پاوربانك تبليغاتي

شركت هداياي تبليغاتي راسا گيفيت با هدف ارائه محصولات و خدمات تبليغاتي

۷حقيقت در مورد پاوربانك تبليغاتي

۲۱ بازديد

قطعا شما هم درباره‌ي پاوربانك‌ها سوالات زيادي داريد كه دوست داريد جواب‌شان را پيداكنيد؛ اينكه چطور كار مي‌كنند يا چطور مي‌توان بيشترين بهره را از آنها برد. بنابراين مطلب امروز را به ۷ حقيقت در مورد پاور بانك تبليغاتي كه نمي دانستيد اختصاص داده‌ايم و پاسخ پرسش‌هاي شما را از زبان مَتي ناسكالي (Matti Naskali) خواهيم داد. متي مهندس ارشد سابق نوكيا ژاپن است و در زمينه باتري‌ها و انرژي خورشيدي بيش از ۳۰ سال تجربه دارد، بنابراين بهتر از هركسي مي‌تواند شما را در رابطه با پاوربانك راهنمايي كند.

۱. از ظرفيت پاوربانك چه مي‌توان فهميد؟

پاوربانك‌ها، اندازه‌هاي مختلفي دارند و رقم mAh كه روي هر پاوربانك نوشته شده، ظرفيت كلي باتري را نشان مي‌دهد. به عبارت ديگر، هرچه اين رقم بزرگ‌تر باشد، پاوربانك قدرت بيشتري دارد. قدرت بانك، انرژي بزرگتر است. مثلا، ظرفيت باتري آيفون ۶ پلاس ۲۹۱۵ mAhاست، بنابراين اگر شما مي‌خواهيد باتري آن كامل شارژ كنيدو بايد پاوربانكي داشته باشيد ظرفيت آن بيشتر از ظرفيت باتري گوشي باشد. مي توانيد با انتخاب هداياي تبليغاتي در بخش پاور بانك تبليغاتي سايت انوع مختلف را مشاهده فرماييد.

۲. آيا با همه‌ي پاوربانك‌ها مي‌توان باتري لپ‌تاپ‌ها را هم شارژ كرد؟

پاور بانك نه، با همه‌ي پاوربانك‌ها نمي‌توان باتري لپ‌تاپ‌ها را هم شارژ كرد. اين به اين دليل است كه خروجي اكثر پاوربانك‌هاي موجود در بازار فقط خروجي 5V USB است و براي شارژ لپ تاپ به پاوربانكي با ولتاژ بالا مثل ۱۶ تا ۲۰ ولت، بسته به مشخصات لپ تاپ‌تان نياز است (بر روي آداپتور AC لپ‌تاپ، ولتاژ مورد نياز نوشته شده است). و البته توجه داشته باشيد كه تنها چند پاوربانك محدود در بازار چنين ولتاژي دارند.

۳. عمر مفيد پاوربانك چقدر است؟

ليتيوم يون، و باتري‌هاي ليتيوم پليمري كه در پاوربانك‌ها و گوشي‌هاي هوشمند استفاده مي‌شود، در نهايت ظرفيت خود را (معمولا بين ۲۰۰ تا ۱۰۰۰ چرخه‌ي شارژ بسته به كيفيت سلول‌هاي باتري و تركيب شيميايي) از دست مي‌دهند. هرچه باتري بزرگتر باشد، چرخه‌هاي كمتري براي شارژ نياز دارد و عمر آن طولاني‌تر خواهد ود. باتري‌هاي گوشي‌هاي هوشمند بايد روزانه شارژ شوند، بنابراين عمر آنها نسبت به پاوربانك‌ها كوتاه‌تر است. نكته: پاوربانك‌ را با USB استاندارد استفاده كنيد. برخي از موبايل‌ها در اتصال به PC آهسته‌تر و با برق سريع‌تر شارژ مي‌شوند. اگر بين شارژر AC و اتصال به PC، تفاوتي در سرعت شارژ مشاهده كرديد، ببينيد پاوربانك‌تان كدام يك از اين دو سرعت را فراهم مي‌كند. اگر سرعت كم باشد، مي‌توانيد با كابل شارژ USB سريعتر، اين مشكل را برطرف كنيد. اگر پاوربانك توان لازم را نداشته باشد (معمولا واپربانك‌هاي بي‌كيفيت اينطور هستند)، هيچ كابلي نمي‌تواند اين مشكل را برطرف كند.

۴. چرا بعضي پاوربانك‌ها خيلي طول مي‌كشد كه شارژ شود؟

اكثر پاپربانك‌ها تنها با USB شارژ مي‌شوند و بسته به ظرفيت پاوربانك (مثلا پاوربانكي با ظرفيت ۲۰٫۰۰۰ mAh)، ممكن است شارژ شدن كامل آن حتي تا ۴۰ ساعت هم طول بكشد. براي اينكه پاوربانك سريعتر شارژ شود، ولتاژ آن بايد ۵ باشد، كه معمولا بايد با يك شارژر AC و مستقيما از پريز برق ديواري شارژ شود.

۵. سريع‌ترين راه براي شارژ گوشي‌هاي هوشمند و صرفه‌جويي در انرژي پاوربانك چيست؟

بعضي از گوشي‌ها ممكن است وقتي به به شارژر متصل هستند، به صورت خودكار به روزرساني‌ها را دانلود و انرژي بيشتري مصرف كنند. اگر واقعا مي‌خواهيد موقع شارژ گوشي با پاوربانك در انرژي آن صرفه‌جويي كنيد، بهتر است گوشي را در حالت پرواز قرار دهيد. به اين ترتيب، فقط با استفاده از ويژگي‌هاي اساسي سيستم عامل در موبايل، تنها باتري خود گوشي شارژ مي‌شود.

۶. گوشي خود را به صورت كامل و ۱۰۰٪ با پاوربانك شارژ نكنيد

موبايل شما هنگام شارژ باتري هم دائما انرژي مصرف مي‌كند، حتي بيشتر از حالت استندباي معمول. وقتي موبايل‌تان تا حدود ۸۰٪ تا ۹۰٪ پر شد، جريان شارژ باتري قبل از رسيدن به ظرفيت كامل شروع به كاهش مي‌كند و اكثر انرژي پاوربانك توسط خود موبايل (مثل به‌روزرساني برنامه‌ها و غيره) از دست مي‌رود. تصور كنيد كه داريد چمدان جمع مي‌كنيد؛ پر كدن ۸۰ تا ۹۰ درصد از فضاي خالي موجود آسان‌تر است، اما پر كردن ۱۰٪ باقي ماند زمان و تلاش بيشتري مي‌طلبد. بنابراين توصيه مي‌كنيم وقتي باتري تا حدود ۸۰ الي ۹۰ درصد شارژ شد، پاوربانك را از موبايل جدا كنيد تا از مصرف بي‌مورد انرژي پاوربانك جلوگيري كنيد.

۷. بله، شما مي‌توانيد با پاوربانك تلويزيون هم تماشا كنيد !!!

پاوربانك تبليغاتيبله همانطور كه در قسمت ۲ توضيح داده شد، خروجي اكثر پاورنك بانك ها و پاور بانك‌ تبليغاتي موجود در بازار فقط USB 5V است. اما پاوربانك‌هاي پيشرفته‌تري نيز وجود دارند كه به شما امكان مي‌دهد ولتاژ مناسب را انتخاب كنيد تا بتوانيد دستگاه‌هاي بزرگتري مانند تلويزيون، كولر و پنكه پيك‌نيك و باتري پهپاد را نيز شارژ كنيد. بنابراين بله، شما مي توانيد درحالي كه در ساحل دراز كشيده و در حال نوشيدن يك فنجان قهوه گرم يا آبميوه‌ي خنك‌تان هستيد، تلويزيون تماشا كنيد يا پهپادتان را به پرواز درآوريد. به لطف بعضي پاوربانك‌هاي با خروجي ولتاژ بالا، حتي مي‌توانيد موهاي‌تان را هم سشوار بكشيد.

پاوربانک‌های جیبی یکی از ابداعات کاربردی و پرطرفدار در دنیای فناوری است که به عنوان یک راهکار قابل حمل برای مشکلات تخلیه باتری دستگاه‌های هوشمند به وجود آمده‌اند. این دستگاه‌ها اغلب اندازه کوچک، وزن سبک و قابل حمل هستند که امکان حمل آسان در جیب یا کیف را به کاربران می‌دهند. یکی از ویژگی‌های مهم این پاوربانک‌ها، ظرفیت باتری قابل توجه در اندازه کوچک است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا دستگاه‌های خود را در هر زمان و مکانی شارژ نمایند. علاوه بر این، برخی از پاوربانک‌های جیبی از تکنولوژی‌های شارژ سریع و تشخیص هوشمند برای بهینه‌سازی فرآیند شارژ استفاده می‌کنند که تجربه کاربری را بهبود می‌بخشند.

https://jalebamooz.com/other-tutorials/best-portable-small-fast-charge-powerbanks/

پاوربانک‌های جیبی در مواقع اضطراری یا در سفرهای طولانی کمک حیاتی به کاربران ارائه می‌دهند. این دستگاه‌ها علاوه بر شارژ گوشی‌ها، تبلت‌ها و دستگاه‌های دیگر، می‌توانند به شارژ دستگاه‌های الکترونیکی مختلفی مانند دوربین‌های دیجیتال یا هدفون‌ها نیز بپردازند. با توجه به استفاده روزافزون از دستگاه‌های هوشمند، پاوربانک‌های جیبی به عنوان یک جزء ضروری در زندگی روزمره افراد جا افتاده‌اند و به راحتی قابل حمل بوده و می‌توانند در هر لحظه به مشکلات ناشی از تخلیه باتری ناگهانی پاسخ دهند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.