۳) با استفاده از هداياي تبليغاتي، مشتريان را در مورد خودتان مشتاق كنيد
بزرگترين منفعت براي مشتريان با استفاده از كالاهاي مارك دار اين است كه ميتواند شور و شوق زيادي در مشتريان در مورد ارزش برند تجاري شما ايجاد كند و احساسات آنها را درگير كرده و توسعه دهد. كمپين بازاريابي كوكا كولا را به مدت ۲ سال به ياد بياوريد “يك كوكاكولا به اشتراك بگذاريد” كه شامل نام شخصي افراد بر روي بطريهاي كوكاكولا در انگلستان بود. اين كمپين يك رابطه شخصي قوي با مصرف كنندگان بوجود آورد به طوريكه ميتوانستد مستقيما با كارخانه تماس بگيرند و درخواست كنند تا نام آنها بر روي بطريها حكاكي شود.
مطالعه كنيد ! تبليغ كسب و كار با محصولات تبليغاتي و بازاريابي
كوكا كولا كه در وب سايت كمپين خود اظهار داشت: بيش از ۷۳۰٫۰۰۰ بطري شيشه اي از طريق فروشگاه تجارت الكترونيك آنها شخصي سازي شد. اين يك تعامل بزرگ با مشتريان براي به اشتراك گذاشتن اطلاعات و علاقه آنها به برند تجاري بود و باعث افزايش تعامل با آن شد.
۴) از مشتريان خود با استفاده از هداياي تبليغاتي، تقدير كرده و با آنها تعامل داشته باشيد
ارائه هداياي مارك دار ميتواند مراحل ايجاد روابط با مشتريان موجود را تنظيم كند. هداياي تبليغاتي و محصولات تبليغاتي نشان ميدهد كه شما يك برند متمايز و جذاب هستيد كه از هويت تجاري برخوردار است. هنگامي كه احساسات آنها برانگيخته ميشود، مصرف كنندگان در مورد يك برند تجاري اشتياق پيدا ميكنند. اين پاسخ عاطفي را ميتوان در انواع رسانههاي تبليغاتي مختلف از جمله كالاهاي مارك دار كه يك راه بسيار خوبي براي تقدير از برند تجاري هستند مورد استفاده قرار دارد. فارغ از اينكه يك برند ماجراجو يا خلاق باشد، هداياي تبليغاتي ميتوانند يك پايگاه از طرفداران براي شما به ارمغان بياورند كه نسبت به شما متعهد هستند. ارتباط قوي بين Red Bull و ورزشكاران را به ياد بياوريد. فقط ديدن لوگوي ردبول بر روي قوطي نوشيدنيها ميتواند يك حس هيجان و شور و شوق در مشتريان ايجاد كند.
۵) نشان دادن تعهد به مشتريان فعلي منجر به حفظ رضايت مشتري ميشود
نشان دادن تعهد به مشتريان فعلي ميتواند نتايج موثر و عميقي در كسب و كار شما داشته باشد. يك مطالعه اخير ادعا كرده است كه “هزينه جذب يك مشتري جديد بيشتر از پنج برابر نگه داشتن يك مشتري فعلي است”. اين نشان ميدهد كه تعهد به نام تجاري قطعا ارزش سرمايه گذاري دارد. ارائه هداياي تبليغاتي خاص شخصي و سفارشي به مشتريان فعلي راه بسيار موثري براي حفظ اشتياق آنها به برند تجاري شما است. مزيت اصلي اين نتايج اين است كه شما ميتوانيد بر مشتريان موجود متمركز شويد، كه ميتواند به طور چشمگيري بازده سرمايه شما را افزايش دهد.
۶) تبليغات با استفاده از هداياي تبليغاتي يك استراتژي بازاريابي مقرون به صرفه است
هداياي تبليغاتي نفيس با در نظر گرفتن ميزان برداشت و تاثيرگذاري يك راه مقرون به صرفه (ايجاد تاثيرگذاري يك جنبه از يك آگهي خاص است) در مقايسه با اشكال ديگر رسانههاي تبليغاتي است. كالاهاي مارك دار تبليغاتي هزينههاي كمتر به ازاي تاثيرگذاري را نسبت به فرمهاي معمول تبليغات مانند روزنامهها، تبليغات تلويزيوني و مجله دارند. از آنجا كه فرمهاي معمول تبليغاتي اغلب غير مستقيم و غير فعال نسبت به كاربران خاص هستند، مزاياي استفاده از هداياي تبليغاتي تخصصي اين است كه اغلب ميتوانند محصولات يك تعامل بسيار فعال تر با مصرف كنندگان ايجاد كنند.