۸ مورد از مزاياي هداياي تبليغاتي – قسمت سوم

شركت هداياي تبليغاتي راسا گيفيت با هدف ارائه محصولات و خدمات تبليغاتي

۸ مورد از مزاياي هداياي تبليغاتي – قسمت سوم

۱۲ بازديد

هداياي تبليغاتي

 

۸ مورد از مزاياي هداياي تبليغاتي – قسمت سوم

انتشار يافته در مهر ۱۲, ۱۳۹۷ at ۷:۳۸ ق.ظ

تعداد دفعاتي كه يك مصرف كننده در معرض يك تبليغات تلويزيوني يا آگهي معمولي مجله قرار مي‌گيرد را در نظر بگيريد و آن را با ميزان در معرض قرار گرفتن با هديه تبليغاتي مانند خودكار و يا ليوان مقايسه كنيد. يك مطالعه اخير اظهار داشت كه تبليغات تلويزيوني و مجله‌اي هر دو داراي هزينه نسبي بالايي به ازاي هر تاثيرگذاري هستند كه اين هزينه براي هداياي تبليغاتي ارزان طبق نظر كارشناسان، به طور متوسط بسيار پايين‌تر، به ازاي هر تاثيرگذاري است. اين مطالعه نشان داد كه هداياي تبليغاتي به وضوح داراي مزاياي به مراتب بيشتري در مقايسه با تبليغات معمولي هستند، چرا كه آنها ۶۶ درصد نسبت به فرم‌هاي رايج تبليغاتي موثرتر هستند.

 

۷) بيشتر هداياي تبليغاتي مارك دار ممكن است به يك دوست داده شوند كه هزينه به ازاي هر برداشت را حتي كمتر نيز مي كند

به دليل ماهيت مفيد و كاربردي آنها، هداياي تبليغاتي معمولا از فردي به فرد ديگر منتقل مي‌شوند. يك مطالعه انجام شده توسط سازمان ASI اذعان داشت كه بيش از نيمي از مصرف كنندگان هداياي تبليغاتي نفيس آنها را به جاي دور انداختن به شخص ديگري مي‌دهند.

مطالعه كنيد ! تبليغ كسب و كار با محصولات تبليغاتي و بازاريابي

هنگامي كه يك مشتري اين كار را انجام مي‌دهد، برند تجاري شما از مزاياي افزايش ميزان تاثيرگذاري بهره مند خواهد شد.

۸) هداياي تبليغاتي چگونه مي‌توانند ميزان فروش و پيشتازي در اين عرصه را افزايش دهند؟

هداياي تبليغاتي نشان داده‌اند كه مي‌توانند تاثيري پايدار بر مشتريان فعلي و بالقوه داشته باشند كه منجر به توليد فرصت‌هاي جديد و فروش بيشتر مي‌شود. نمودارهاي اينفوگرافيك ما به عنوان يك رسانه تبليغاتي نشان مي‌دهد كه محصولات تبليغاتي نرخ موفقيت تماس ۵۰٫۷٪ دارند. اين بدان معني است كه هنگامي كه كالاي تبليغاتي يك تماس براي اقدام بر روي وب سايت و يا تماس دريافت مي‌كنند در مقايسه با ساير فرم‌هاي سنتي و معمول تبليغاتي مانند تلويزيون و راديو ميزان بيشتري را شامل مي‌شوند.

در اينجا مزاياي عمده استفاده از هداياي تبليغاتي آورده شده است

  1. پس از اتمام يك مكالمه، يك هديه تبليغاتي مي‌تواند وفاداري نسبت به برند تجاري را به ارمغان بياورد.
  2. داشتن روابط خوب با مشتريان و همكاران، در بلند مدت با بازده مؤثر سرمايه گذاري مي‌تواند تاثير خود را نشان دهد.
  3. استفاده از هداياي تبليغاتي، مي‌تواند مشتريان شما را در مورد برند تجاري يا شركت شما مشتاق‌تر كند.
  4. هداياي تبليغاتي مي‌توانند براي قدرداني از مشتريان شما و ايجاد روابط صميمي با آنها مورد استفاده قرار بگيرند.
  5. با نشان دادن تعهد به مشتريان فعلي خود با استفاده از هداياي تبليغاتي لوگودار، رضايت آنها را جلب كنيد.
  6. هداياي تبليغاتي يك استراتژي بازاريابي مقرون به صرفه در مقايسه با فرم‌هاي رايج تبليغاتي ديگر هستند.
  7.  ميزان هزينه به ازاي برداشت خود را با عرضه كالاي مارك دار بهبود دهيد، زيرا بيشتر هداياي تبليغاتي بعد از استفاده به يك فرد ديگر منتقل خواهند شد.
  8. هداياي تبليغاتي يك روش عالي براي ايجاد فروش و افزايش هويت برند تجاري شما مي‌شوند و بخشي از زندگي مشتريان شما خواهند شد.

ما طيف وسيعي از هداياي تبليغاتي عالي را در اختيار داريم . براي اطلاعات بيشتر از فروشگاه ما ديدن كنيد! اگر شما نتوانستيد كالاي موردنظر خود را پيدا كنيد، ما اقلام ديگري را نيز علاوه بر ليست موجود عرضه مي‌كنيم كه براي دسترسي به آن بايد با ما در تماس باشيد! يكي از كاركنان صميمي ما قادر به پاسخگويي به سوالات شما خواهد بود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.