تبليغات موثر و با دوام با ساعت ديواري

شركت هداياي تبليغاتي راسا گيفيت با هدف ارائه محصولات و خدمات تبليغاتي

تبليغات موثر و با دوام با ساعت ديواري

۵۹ بازديد

ساعت تبليغاتي

 

تبليغات موثر و با دوام با ساعت ديواري

انتشار يافته در مهر ۱۹, ۱۳۹۷ at ۷:۳۵ ق.ظ

ساعت تبليغاتي ، انتخاب‌هاي مناسبي براي گسترش پيام كسب و كار شركت شما هستند. شما مي‌توانيد از آنها به عنوان هداياي تبليغاتي لوگودار شركت خود استفاده كنيد. زمان در كسب و كار بسيار مهم است. هر زماني كه مردم به ساعت ديواري خود نگاه مي‌كنند، آنها مي‌توانند به ياد شركت شما بيفتند. در اينجا دلايلي كه بايد از ساعت ديواري در تبليغات خود استفاده كنيد آورده شده است:

– كاربردي بودن ساعت ديواري

آيا كسي را مي‌شناسيد كه اصلا از يك ساعت مچي يا يك ساعت ديواري استفاده نمي‌كند؟ آيا شركتي را ديده‌ايد كه در آن ساعت ديواري وجود نداشته باشد؟ به دليل كاربردي بودن آنها، ساعت ديواري به عنوان اقلام تبليغاتي مورد استفاده قرار مي گيرد. اين ساعت‌ها مي‌توانند در سالن‌هاي مختلف در دفتر مشتريان شما نصب شوند، به اين معني است كه مدت زمان بيشتري مي‌توانيد شركت خود را تبليغ كنيد.

– آنها فضاي زيادي را نمي گيرند

اين هداياي تبليغاتي نفيس لوگودار نيازي به اتاق يا فضاي بيشتري در دفتر كار شما ندارند. بسياري از مردم گاه و بيگاه به دنبال ساعت مي‌گردند و از داشتن يك ساعت بر روي ميز خود لذت مي‌برند. ساعت‌هاي ديجيتالي نيز انتخاب خوبي هستند، زيرا تعداد زيادي از مردم به راحتي مي‌توانند متوجه زمان شوند، همچنين با كسب و كار شما آشنا شوند.

– صرفه جويي در پول

طرح‌هاي شيك مختلفي از ساعت ديواري وجود دارد كه مي‌توانيد از بين آنها انتخاب كنيد و تعجب آور است كه آنها مي‌‌توانند متناسب با بودجه شما باشند. يك نكته مهم در انتخاب ساعت تبليغاتي ارزان ، اين است كه بهتر است رنگ‌هاي روشن و پررنگ را انتخاب كنيد. به اين ترتيب، افراد به راحتي متوجه آنها خواهند شد.

ساعت تبليغاتي

نكاتي قبل از خريد ساعت تبليغاتي

شما مي توانيد كسب و كار خود را با انتخاب ساعت مناسب در معرض تحسين قرار دهيد و رضايت تعداد زيادي از مشتريان را كسب كنيد. اين مهمترين اثر كالاهاي تبليغاتي است. در اينجا نكاتي كه بايد در نظر داشته باشيد آورده شده است:

بدانيد كه چه كسي محصولات شما را دريافت خواهد كرد

محصولات لوگودار شما بايد متناسب با نوع كسب و كار يا شخصيت مشتريان شما باشد. همه آنها نيازهاي مشتريان شما را برآورده نمي‌كنند. اگر شما يك طيف گسترده از مخاطبان را داريد، بايد به آنچه كه در بين همه آنها مشترك است توجه كنيد.

بودجه شركت خود را بدانيد

اين يك عامل بسيار مهم است. بودجه شما به شما يادآوري مي‌كند كه چه نوع ساعت ديواري را بايد خريداري كنيد، بدين ترتيب گزينه‌هاي شما محدود مي‌شود. يك گزينه ارزان‌تر اما پيچيده‌تر مي‌تواند به مشتريان معمولي داده شود در حالي كه يك ساعت با برند تجاري مشهور مي‌تواند گزينه‌اي عالي براي مشتريان وفادار و كاربردي شما باشند.

ميزان تاثيرگذاري مورد نظر شما چيست؟

امروزه هداياي تبليغاتي خاص زيادي در بازار وجود دارند. هر يك از آنها مي‌توانند به مشتريان شركت شما ديد متفاوتي دهند. هديه تبليغاتي عالي چيزي است كه بهترين مفهوم از شركت شما را ارائه مي‌دهد: يك ساعت ديواري تبليغاتي شيك و ظريف.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.