رسيدن به استراتژيهاي بازاريابي موثر براي كسب و كار شما هرگز آسان ترين كار براي انجام دادن نيست. با ظهور اينترنت و بازاريابي ديجيتال، برخي افراد سعي خواهند كرد شما را متقاعد كنند كه هر روش تبليغاتي ديگري اتلاف وقت است.
آنها استدلال خواهند كرد كه بازاريابي آنلاين تنها راه گسترش نام برند در مورد محصولات و خدمات يك فرد است، اما اين طور نيست.
هنوز هم روشهاي تبليغاتي آفلاين بسياري وجود دارند كه آزمون زمان را تحمل كردهاند و هنوز هم تا به امروز موثر هستند. چه شما شركت خود را در يك روزنامه محلي، مجله و يا در يك ورزشگاه تبليغ كنيد، يا اين كه هداياي مفيدي مانند خودكار تبليغاتي را پخش كنيد كه هم مشتري از آن بتواند استفاده كند و هم شما بازگشت سرمايه خوبي در كسب و كار خود داشته باشيد.
قدرت محصولات تبليغاتي در اثر روانشناسي كه بر گيرنده دارد، قرار دارد. زماني كه فرد يك هديه مجاني دريافت ميكند، او تمايل خواهد داشت كه در عوض چيزي بدهد. بنابراين، زماني كه مشتريان احتمالي شما هديهاي از طرف شما دريافت ميكنند، مطمئن باشيد كه آنها ميخواهند تلافي كنند.
خودكار تبليغاتي چگونه بر گسترش كسب و كار شما تاثير ميگذارد؟
به آنها به عنوان يك جايگزين كارت ويزيت فكر كنيد، اما با يك روش جالبتر و خلاقانه براي نشان دادن اطلاعات تماس شما.
به علاوه، زماني كه شما ميخواهيد به يك موفقيت كاري دست پيدا كنيد، خودكار تبليغاتي با قيمتي نسبتا ارزان گزينه مناسبي خواهد بود. مشتريان كسب و كار شما هميشه از يك سخاوت كوچك قدرداني ميكنند.
آنها هم چيزهاي كاربردي را دوست دارند، پس چرا در هنگام ترويج برند، شما چيز مفيدي به آنها نميدهيد؟ آگاهي افراد از نشان تجاري ديگر رقباي شما قطعا به شانس شما براي همكاري آنها با شما در آينده آسيب نميرساند.
با تمركز بر استفاده از خودكار تبليغاتي براي بالا بردن آگاهي در مورد برند تجاري شما، ما سه روش براي كسب منافع عالي از طريق ارائه اين محصولات ارزشمند را تجربه خواهيم كرد.
همه هديه را دوست دارند، درست است؟
آخرين باري كه به دنبال خودكار روي ميزتان بوديد را به ياد داريد؟ به احتمال زياد، تا به امروز چندين بار براي شما اتفاق افتاده است! بنابراين داشتن تعداد زيادي از آنها هميشه يك ايده خوب بوده و مردم دوست دارند تعداد بيشتري خودكار داشته باشند.
داشتن خودكار تبليغاتي با يك لوگوي چاپ شده بر روي آن يك ايده عالي است، زيرا به نظر ميرسد كه همه هميشه به دلايلي دوست دارند آنها را داشته باشند. اگر آنها به طور منظم از خودكار تبليغاتي شما استفاده كنند، شركت شما در صف مقدم ذهن آنها قرار خواهد گرفت.
به علاوه، وقتي كه در نهايت به قرض گرفته ميشوند، شخص بعدي اطلاعات شركت شما را خواهد ديد، درباره كسب و كار شما ياد ميگيرد و در صورت نياز به خدمات و محصولات، به شركت شما مراجعه خواهد كرد. كسي چه ميداند؟ آنها ممكن است به مشتري بعدي شما تبديل شوند.
يك فرصت تبليغاتي مقرون به صرفه و موثر با خودكار تبليغاتي
راههاي زيادي براي تبليغ كسب و كار وجود دارند و هر كدام هزينه مخصوص به خود را دارند. استفاده از خودكار تبليغاتي يكي از موارد تبليغاتي كم هزينه خواهد بود. شما ميتوانيد صدها يا حتي هزاران عدد از آنها را با قيمت پايين بخريد و آنها را به همه برسانيد، اين موارد در بين افراد مختلف كاربرد زيادي دارند و مورد توجه قرار ميگيرند. هرگز نميدانيد كه چه كسي ممكن است به محصولات و يا خدمات شما نياز داشته باشد.
آيا شما ميتوانيد تمام روز را در خيابان بايستيد و اين خودكار تبليغاتي را به افرادي كه در خيابان راه ميروند، بدهيد؟ نه، اين كار هدر دادن وقت است. به دنبال گردهماييهاي اجتماعي بگرديد.
به عنوان مثال، اگر شما يك رستوران محلي داشته باشيد و به دنبال آن هستيد كه افراد از كسب و كار شما مطلع شوند، اگر رويدادي بزرگ مثل يك نمايشگاه محلي يا چيزي مشابه در شرف وقوع است، خودكار تبليغاتي خود را در بين جمعيت شركت كننده در نمايشگاه پخش كنيد. همه ما از موارد رايگان قدرداني ميكنيم و اين روشي عالي براي معرفي رستوران شما به آنها است.
شما ميتوانيد با روشهاي خلاقانه ديگري براي ايجاد تبليغات موثر محلي اقدام كنيد. هدف اصلي اين است كه خودكار تبليغاتي خود را به دستان مخاطب هدف خود برسانيد.
از گستره وسيعي از سبكهاي خودكار تبليغاتي استفاده كنيد
چيز بزرگي كه در مورد خودكار تبليغاتي وجود دارد اين است كه آنها در انواع مختلفي از سبكها و مدلها در دسترس هستند. بنابراين ميتوانيد گزينههاي متعددي را انتخاب كنيد و از آنجا كه بسيار مقرون به صرفه هستند، ميتوانيد سبكهاي مختلف را بخريد و انواع مختلفي را در كمپين خود عرضه كنيد.
طولي نميكشد كه بسياري از اين هداياي مفيد را تحويل خواهيد داد كه قطعا به ترويج كسب و كار شما كمك خواهد كرد. به رسميت شناختن برند و آگاهي از آن و ماندگار كردن كسب و كار خود در ذهن مشتريان با استفاده از يك هديه نسبتا ارزان ميسر خواهد بود.
نتيجه گيري
خودكارهاي تبليغاتي سبكهاي زيادي دارند، بنابراين مورد توجه طيف وسيعي از مردم قرار ميگيرند. آنها به عنوان تبليغاتي عالي، براي همه كسب و كارها عمل ميكنند. به علاوه، آنها را ميتوانيد با هزينه كم تهيه كنيد و از طرف ديگر مردم هديههاي رايگان را دوست دارند و از گرفتن آن خوشحال خواهند شد. تركيبي از اين مزايا خودكار تبليغاتي را به يك فرصت تبليغاتي قدرتمند تبديل ميكند.