۹ روش تبليغاتي براي كسب‌ و كارهاي كوچك

شركت هداياي تبليغاتي راسا گيفيت با هدف ارائه محصولات و خدمات تبليغاتي

۹ روش تبليغاتي براي كسب‌ و كارهاي كوچك

۲۵ بازديد

صاحبان كسب‌وكار در هر اندازه، مانند شركت هاي كوچك مي‌توانند از هداياي تبليغاتي قدرت بهره‌مند شوند. آيتم‌هاي تبليغاتي با كيفيت به كسب و كارها در بازار رقابت با شركت‌ها به آنها كمك مي‌كنند و همچنين وفاداري مشتري را ايجاد مي‌كنند. بعد از اينكه صاحبان كسب‌وكار بر روي محصولي سرمايه‌گذاري مي‌كنند و آن را توزيع مي‌كنند، هداياي تبليغات تا زماني كه مشتري از آنها استفاده مي كند، برند شما را تبليغ خواهد كرد. بسياري از صاحبان كسب‌وكار از اقلام تبليغاتي به عنوان يك ابزار بازاريابي موثر استفاده مي‌كنند. چه شما به دنبال يك خودكار تبليغاتي و يا يك تي‌شرت هستيد، شركت راسا به شما كمك مي‌كند تبليغات خود را شروع كنيد.

در اينجا ۹ روش ساده وجود دارد كه تجارت‌هاي كوچك مي‌توانند به طور موثر از موارد تبليغاتي استفاده كنند:

۱. از موارد تبليغاتي براي كارمندان استفاده كنيد
كارمندان بايد بزرگ‌ترين حاميان شركت باشند. اگر كارمندان اقلام تبليغاتي را در فعاليت‌هاي روزانه خود پوشش دهند، براي شركت تبليغ خواهند كرد. اين نوع بازاريابي مي‌تواند بسيار موثر باشد. اگر كاركنان در مورد محصولات مطلع باشند، مشتريان آنها را يك مورد تبليغاتي مي‌بينند، مشتريان مي‌توانند سوالاتي بپرسند، و كارمندان مي‌توانند مراحل فروش را تسهيل كنند.

۲. آيتم هاي تبليغاتي را در نمايشگاه‌هاي تجاري هديه بدهيد
اقلام تبليغاتي در نمايشگاه‌هاي تجاري براي كمك به در معرض ديد قرار گرفتن شركت ضروري هستند. وقتي شركت‌ها در معرض ديده شدن قرار مي‌گيرند، افزايش فروش محتمل‌تر خواهد بود. فروش به ميزان آگاهي مشتريان از كسب‌وكار شما نياز دارد. تي‌شرت، كيف دستي و خودكار، همه اين موارد تبليغاتي، موثر براي نمايشگاه هاي تجاري هستند. با انتخاب ارزان ترين كالاها كسب و كار شما رشد قابل توجهي نخواهد كرد. در عوض روي چيزي منحصر به فرد تمركز كنيد و آيتم ويژه‌اي كه شركت كنندگان بتوانند براي انجام كارهاي خاص از آن استفاده كنند را به عنوان هديه در نظر بگيريد. افراد به جاي آن كه از روبروي غرفه شما عبور كنند، يك هديه تبليغاتي با كيفيت به دست مي آورند و اين كار باعث مي‌شود كسب‌وكار شما در ذهن آنها بماند.

۳- موارد تبليغاتي را براي رويدادهاي شركتي هديه بدهيد
رويدادهاي شركتي به شركت‌ها در ارتقاء شهرت كسب‌وكار كمك مي‌كند و اطمينان حاصل مي‌شود كه تصوير خوب برند شركت حفظ شده‌است. در يك رويداد شركتي، آيتم‌هاي تبليغاتي مي‌توانند تاثير بيشتري بر مخاطب ايجاد كنند. مشتريان تحت‌تاثير قرار گرفته و ممكن است تي‌شرت شركت شما را بپوشند و يا از ليوان تبليغاتي كه لوگوي برند شما بر روي آن چاپ شده استفاده كنند و شركت شما را تبليغ كنند.

۴. هداياي تبليغاتي خود را به مشتريان بدهيد
مشتريان كالاهاي رايگان را دوست دارند. هديه دادن ليوان تبليغاتي، ساعت تبليغاتي، خودكار تبليغاتي و ديگر اقلام تبليغاتي امتياز بزرگي براي بدست آوردن مشتري به شما خواهد داد. اگر آنها محصول يا خدمات شركت شما را دوست داشته باشند، مشتريان طرفداران اصلي شركت خواهند شد. زماني كه مشتريان، محصولات يا خدمات شما را تبليغ مي‌كنند، صاحبان كسب‌وكار معمولا بازده زيادي در رابطه با اين سرمايه‌گذاري بدست خواهند آورد.

۵. بخشيدن موارد تبليغاتي در رويدادهاي تيم
براي شناسايي و تعيين مكان همه اعضاي تيم، موارد تبليغاتي را به اعضاي تيم بدهيد. اين باعث ايجاد رابطه مي‌شود و مي‌تواند به عنوان يك ابزار بازاريابي موثر بعد از رويداد عمل كند.

۶. دادن هداياي تبليغاتي به عنوان مشوق
هديه تبليغاتي مي‌تواند به عنوان انگيزه براي افراد فروشنده به كار رود. در صورتي كه افراد از آيتم هاي تبليغاتي شما استفاده كنند زماني كه مشتريان با آنها ارتباط برقرار مي كنند آيتم تبليغاتي شما توجه آنها را جلب خواهد كرد. اين يك استفاده موثر از آيتم‌هاي تبليغاتي است كه به كسب‌وكار كمك مي‌كنند. هنگامي كه به افراد فروشنده هداياي تبليغاتي داده مي‌شود، منافع زيادي نصيب كسب و كار شما مي شود. شما بايد كمي بيشتر در اين موارد خرج كنيد، اما سرمايه‌گذاري اغلب ارزش آن را دارد كه براي مدت طولاني به كسب‌وكار كوچك شما كمك كند.

۷. از موارد تبليغاتي براي ايجاد وفاداري به نام تجاري استفاده كنيد.
مشتريان بايد به شركت شما اعتماد كنند تا به مشتريان وفادار تبديل شوند. زماني كه اقلام تبليغاتي به مشتريان داده مي‌شوند، آنها مي‌دانند كه مورد تقدير قرار مي‌گيرند. اين به ايجاد وفاداري برند كمك مي‌كند.

۸. از موارد تبليغاتي در هنگام معامله استفاده كنيد
افراد فروش اغلب قبل از اينكه معامله را ببندند، به مشتريان اقلام تبليغاتي مي‌دهند تا يادآور اين موضوع باشند كه چرا آن‌ها نسبت به رقيبان بهتر هستند. اگر برنده معاملات بيشتري شوند، يك استفاده موثر از يك بودجه بازاريابي است.

۹. از موارد تبليغاتي در رويدادهاي تحت حمايت شركت استفاده كنيد
در رويدادهاي تحت حمايت شركت، آيتم‌هاي تبليغاتي بسيار موثر هستند. موارد تبليغاتي مي‌تواند به عنوان جايزه داده شوند و يا براي همه در اين رويداد براي نشان دادن قدرداني مورد توجه قرار گيرند.

مطالعات نشان داده‌اند كه اقلام تبليغاتي اشكال موثري از تبليغات هستند. اين موارد مي‌توانند باعث ايجاد انگيزه شوند، به طور بالقوه به فروش نزديك كمك كنند، و ابزارهاي بازاريابي موثر هستند. بنابراين اگر به دنبال راهي براي گسترش برند خود هستيد، سرمايه‌گذاري در برخي از موارد تبليغاتي را در نظر بگيريد.
نوبت شما است: آيا كسب‌وكار كوچك شما از اقلام تبليغاتي به عنوان بخشي از تركيب بازاريابي خود استفاده مي‌كند؟ اگر اينطور است، از چه چيزي استفاده مي‌كنيد، و چقدر موثر است؟ اگر نه، چرا (غير از هزينه) اين كار را انجام نمي‌دهيد؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.