قدرت هداياي تبليغاتي براي تشخيص علامت تجاري

شركت هداياي تبليغاتي راسا گيفيت با هدف ارائه محصولات و خدمات تبليغاتي

قدرت هداياي تبليغاتي براي تشخيص علامت تجاري

۳۳ بازديد

هداياي تبليغاتي براي بسياري از سال‌ها يك انتخاب محبوب براي شناسايي برند در طي تبليغات بازاريابي بوده است.
اكنون كه رديابي تبليغات در اينترنت جزئيات زيادي را در مورد نتايج تبليغات ارائه مي‌دهد، مهم است كه نشان دهيم كه هداياي تبليغاتي و هداياي نامگذاري شده تاثير مثبتي بر روي برند و فروش شما دارند.
انجمن¬هاي متعددي چندين نظرسنجي و تحقيق را انجام داده است كه شواهدي را نشان مي‌دهد كه ارتباط مستقيمي بين عرضه هديه تبليغاتي و بهبود در شناسايي برند و افزايش فروش وجود دارد.
علاوه بر آگاهي از برند و فروش بهتر، اين شكل از تبليغات بازده بهتري در سرمايه‌گذاري دارد.
در اينجا برخي از يافته‌هاي كليدي تحقيق آورده شده است. اين تحقيق شامل بررسي نزديك به ۱۵۰۰۰ نفر از افرادي بود كه در طول سال گذشته يك هديه تبليغاتي دريافت كرده بودند.
۶۶ ٪ از شركت كنندگان ادعا كردند كه مي‌توانند برند هديه تبليغاتي را كه در ۱۲ ماه گذشته دريافت كرده¬اند را به خاطر بياورند.
بازدهي سرمايه روي هداياي تبليغاتي بازگشت بهتري به سرمايه‌گذاري نسبت به تبليغات راديويي و فضاي باز دارد و برابر با تلويزيون و تبليغات چاپي است.
۷۹ ٪ ممكن است دوباره با اين شركت كار كنند.
بيشتر شركت كنندگان (۸۷ درصد) يك مورد تبليغاتي را بيش از يك سال نگه مي‌دارند.
حدود نيمي (۵۶ ٪) گفتند كه تاثيرپذيري آنها از يك شركت پس از دريافت يك هديه تبليغاتي بهبود يافته است.

محصولات تبليغاتي محبوب

محبوب‌ترين هداياي تبليغاتي از نظر آن‌هايي كه مورد نظرسنجي قرار گرفتند، فلش مموري تبليغاتي، خودكار تبليغاتي، وسايل الكترونيكي، يا يك ليوان تبليغاتي بود.
زمان تصميم گيري در مورد انتخاب يك هديه تبليغاتي داراي طول عمر بالا، ليوان تبليغاتي يكي از مواردي است كه زماني طولاني مورد استفاده قرار مي گيرد.
وقتي نوبت به طول عمر رسيد، بخش زيادي از آنها (۸۷ درصد) گفتند كه آن‌ها يك مورد تبليغاتي را بيش از يك سال و ۳۰ درصد از آنها محصولات تبليغاتي را تا ۴ سال نگه مي‌دارند.
البته، هر چه محصول تبليغاتي بيشتر نگهداري شود، تاثير بيشتري بر روي گيرنده و هر كس ديگري كه گيرنده را در هنگام استفاده از محصول تبليغاتي مي‌بيند خواهد گذاشت.
تاثير اين محصولات بر روي گيرنده‌ها بسيار عالي است. آنها مي‌توانند نوع خاصي از محصول دريافت‌شده را به خاطر داشته باشند و همچنين نام برند يا نام شركت را براي مدت‌زمان طولاني بعد از دريافت آن به خاطر بسپارند.
در حقيقت، بيش از ۹۴ ٪ از كساني كه در اين تحقيق شركت كردند ، گفتند كه برند آيتم تبليغاتي و يا محصول تبليغ‌شده را فراموش نمي‌كنند.

مي توان هداياي تبليغاتي را مناسب رفتارهاي مصرف‌كننده تغيير داد

رفتار مشتري

يك آمار از هداياي تبليغاتي مارك دار، نشان مي‌دهد كه آنها چگونه مي‌توانند عادت‌هاي خريد را تغيير دهند. بسياري از مشتريان مي‌خواهند مقدار خريد خود را تغيير دهند تا يك هديه تبليغاتي رايگان دريافت كنند.
اين به اين معني است كه تبليغاتي مانند هديه در مقابل خريد مي‌تواند يك مورد تبليغاتي باشد. مصرف كنندگان به احتمال زياد آيتم‌هاي هديه داده شده را تا چند سال پيش خود حفظ مي‌كنند.
زماني كه از آن‌ها در مورد هديه دادن محصولات تبليغاتي سوال شد، برخي حتي گفتند كه آنها محصول تبليغاتي خود را به عنوان هديه به فردي ديگر اهدا خواهند كرد. يكي از دلايل اصلي كه مصرف كنندگان هداياي تبليغاتي را پيش خود نگه مي‌دارند اين است كه آن‌ها را مفيد مي‌دانند.
بهترين تركيب براي يك هديه تبليغاتي موثر اين است كه براي گيرنده يادآوري برند شما در آينده امكان پذير باشد.

هداياي تبليغاتي چگونه استفاده مي‌شوند؟

استفاده اصلي براي محصولات تبليغاتي افزايش شناسايي برند است.
با اين حال، مديران بازاريابي و بازاريابان نيز گزارش مي‌دهند كه آنها اغلب از كالاهاي مارك دار براي محصولات تبليغاتي استفاده مي‌كنند و آن را با فراخواني براي خريد تركيب مي‌كنند.
به هر حال شما تصميم مي‌گيريد كه از هداياي تبليغاتي در تبليغات خود استفاده كنيد، از محصولاتي استفاده كنيد كه به شما در ايجاد آگاهي از برند و افزايش فروش براي شركت¬تان كمك خواهند كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.